Header Ads

ایک بلاگر کو اسٹار کرنے کا طریقہ ہر روز 500 star کما سکتا ہے

ایک بلاگر کو اسٹار کرنے کا طریقہ ہر روز 500 star 

کما سکتا ہے
ایک بلاگر کو اسٹار کرنے کا طریقہ ہر روز 500 star کما سکتا ہے


چھٹیوں کی مارکیٹنگ: ورڈ آف منہ سے سنوبال کا اثر کیسے بنائیں

ہم مارکیٹنگ کے لئے سال کے انتہائی حیرت انگیز وقت کے قریب پہنچ رہے ہیں: چھٹیاں! اب وقت آگیا ہے کہ آپ موسم خزاں اور موسم سرما کی تعطیلات کی مارکیٹنگ کی تیاریوں کو تیار کریں ، اور اگر کوئی ایسا چینل ہے جو آپ کی چھٹیوں کی فروخت کو توڑ سکتا ہے یا خاص طور پر خوردہ ، سی پی جی ، ای کامرس اور اسی طرح کی صنعتوں کے لئے۔

لفظی منہ سے مارکیٹنگ ہمارے چاروں طرف ہے۔ چاہے وہ پروڈکٹ کے جائزے پڑھنے کی صورت میں ہو یا خریداری کرنے سے پہلے کسی دوست کو ریفرل کے لئے ٹیکسٹ کرنے کی شکل میں ہو ، اب صارفین کے کاروبار اور کاروباری اداروں کے لئے خریداری کے عمل میں لفظ منہ والا بڑا کردار ادا کرتا ہے۔ یہ ایک بلاگ پوسٹ میں ایک وابستہ لنک پر کلک کرنے سے لے کر ہمارے پسندیدہ اثر انگیزوں کے انسٹاگرام فیڈ کے ذریعہ سکرول تک ایک بزنس پارٹنر کے ذریعے سافٹ ویئر تلاش کرنے تک پھیلا ہوا ہے۔

ہم نے پچھلے سال کے اعدادوشمار ، بہترین طریقہ کار اور صنعت کے رجحانات پر ایک نظر ڈالی کہ ہم اس سیزن کی مہموں میں کیا لاگو کرسکتے ہیں۔ ہمیں جو ملا وہ یہ ہے:

2018 میں ، چھٹیوں کی خوردہ فروخت آخر کار 1 ٹریلین ڈالر 1 کو عبور کر گئی۔ اس کا مطلب ہے کہ اوسط امریکی شاپر نے گذشتہ سال 2 تحائف پر 6 846 خرچ کیے۔ پچھلے سال کے مقابلے میں یہ کافی حد تک 14 فیصد اضافہ ہے۔

لہذا مارکیٹرز کی حیثیت سے ، ہم آنے والے چھٹیوں کے موسم میں لفظ منہ سے چلنے والی مارکیٹنگ کی طاقت کو کس طرح بہتر طریقے سے فائدہ اٹھاتے ہیں؟
چھٹیوں کی مارکیٹنگ WOM 
کی علامت -1

مسابقتی مقابلہ

ہوسکتا ہے کہ ٹیکنالوجی آپ کی مسابقتی حکمت عملی کا پتہ لگانے کے دوران آپ کے بارے میں سوچنے والی پہلی چیز نہ ہو ، لیکن آپ کے حالیہ حل (یا کمی) آپ کو اپنے مقابلہ سے آگے نکلنے سے روک سکتے ہیں۔ چاہے یہ آپ کے حوالوں کو ذاتی نوعیت دینے ، وابستہ افراد کو اندراج کرنے ، اثر انداز کرنے والوں کے لئے کوپن کوڈ تیار کرنے ، یا اپنے مداحوں اور پیروکاروں کے اپنے ڈیٹا بیس کو قطع کرنے کا ایک طریقہ ہو ، صحیح ٹکنالوجی کو شامل کرنے سے آپ کو وہاں پہنچنے میں مدد مل سکتی ہے۔

ایک کامیاب کسٹمر ریفرل پروگرام آپ کے کاروبار کا لائف بلڈ بن سکتا ہے ، لیکن اگر اس کو مناسب وسائل کی حمایت حاصل نہیں ہے تو یہ کچھ نہیں کرے گا۔ اس پروگرام کی حکمت عملی کے مطابق منصوبہ بندی کی جانی چاہئے ، باقاعدگی سے ماپا جانا چاہئے اور جاری بنیادوں پر اس کا انتظام کرنا چاہئے۔

حقیقت یہ ہے کہ آپ کامیابی حاصل نہیں کرسکتے ہیں اگر آپ اپنے ریفرل پروگرام کو سوچی سمجھنے کی حیثیت سے پیش کر رہے ہیں۔ کامیاب پروگراموں کے ل your آپ کی کمپنی میں سے ساخت اور عزم کی ضرورت ہوتی ہے۔ اس وجہ سے ، بہت سارے برانڈز صارف اور کمپنی دونوں کے نقطہ نظر سے آسانی اور اطمینان کو یقینی بنانے کے لئے خودکار اور ہموار پلیٹ فارم کا انتخاب کرتے ہیں۔

اپنے بلاگ کے مواد سے باہر کتاب کیسے بنائیں

آج کے لکھنے والوں کو بلاگ کا انتظام کرنے یا کتاب لکھنے کے درمیان انتخاب نہیں کرنا ہے۔ وہ دونوں کر سکتے ہیں ، اور ہر کوشش دوسرے کی مدد کر سکتی ہے۔ بہت سارے بلاگرز کے ل a ، کتاب لکھنے کے لئے چھلانگ لگانا فطری اگلا مرحلہ ہے ("گوداموں کی مقبول مقبول کتابیں" کے اس گڈریڈس لسٹ پر ایک نظر ڈالیں)۔ یہ ایک اعلی درجے کی حرکت ہے جو سمجھ میں آجاتی ہے اور وہ اندراج میں پہلے ہی دو رکاوٹوں کو عبور کرچکے ہیں: بلاگر لکھ سکتے ہیں اور انہوں نے اپنی تحریر کی بدولت مندرجہ ذیل شکریہ ادا کیا ہے۔ نیز ، مجموعی طور پر انہوں نے کتاب کے قابل مواد کو پہلے ہی لکھ لیا ہے۔ بلاگ کو کتاب میں تبدیل کرنے کی تین وجوہات یہ ہیں:
https://www.tecdate.xyz پر اصل اندراج کے لئے یہ ایک ساتھی مباحثے کا موضوع ہے

کس طرح نیٹ فلکس کا 'ڈے بریک' ایک آرٹ پروفیسر کے بلاگ پر ایک مزاح نگاری سے ایک ٹی وی سیریز میں چلا گیا ، جس میں 'فیرس بوئلر آف ایپوکلسپس' کے نام سے ایک ٹی وی سیریز بنائی گئی ہے۔
برائن رالف ، ساونہ کالج آف آرٹ اینڈ ڈیزائن کے ایک فنون لطیفہ کے پروفیسر ہیں ، اس نے اپنے مزاحیہ "ڈے
بریک" کے صفحات اپنے مداح کے لئے "تفریح" کے لئے اپنے ہی بلاگ پر شائع کردیئے تھے اور اسے 2011 میں گرافک ناول کے طور پر شائع کیا گیا تھا۔
رالف نے بزنس انسائیڈر کو بتایا ، "ہساتمک طرزعمل" کے ڈائریکٹر بریڈ پیٹن نے 2012 میں رالف کو کتاب کی موافقت پیش کی تھی۔
اس ابتدائی فون کال کے کئی سال بعد ، "ڈے بریک" ایک نیٹ فلکس اصل سیریز ہے جس کا پریمیئر جمعرات کو ہوا۔
رالف نے بزنس اندرونی سے شو کے سفر اور اس کی طرح ہالی ووڈ کی دنیا میں اچھال جانا پسند کیا۔
رالف نے کہا کہ انہیں اپنے ناول کی پیروی کرنے کا ایک خیال ہے ، لیکن وہ اس کے بارے میں یہ سوچے بغیر "اسے بنانے کے لئے" بنانا چاہتے ہیں کہ لوگ اسے ٹی وی شو سے کیسے جوڑ سکتے ہیں۔
مزید کہانیوں کے لئے بزنس اندرونی کے ہوم پیج پر جائیں۔

برائن رالف نے ابھی سوانا کالج آف آرٹ اینڈ ڈیزائن میں "انٹرو ٹو سیکوئینٹل آرٹ" پڑھانا ختم کیا تھا جب اس نے گذشتہ ہفتے بزنس انسائیڈر کے ساتھ فون پر امید کی تھی۔

1 comment:

Powered by Blogger.